maanantai 8. syyskuuta 2014

inspiring pics atm

Mä en tiedä tykkäättekö te näistä inspiraatiopostauksista, mutta mun mielestä näitä on tosi kiva tehdä! Rakastan weheartit:in selailua, varsinkin sillon kun löytyy loputtomasti vaikka mitä ihania kuvia. Ainoo huonopuoli siinä on se, että monesti tekee heti selailun jälkee alkaa ettimään jostakin vaikka ebaysta vastaavaa korua tai sukkiksia tai paitaa tai mitä nyt sattuu sillä hetkellä kuolaamaan :D. Onneks osaan kuitenkin useimmiten hillitä itteni ja jättää ostamasta tai sit en edes löydä etsimääni, ja jos löydän niin eiköhän hinnat oo pilvissä. Löytyykö sieltä muita joille käy välillä näin? xd

id
(kuvat weheartit.com)

Mun tekis mieli ostaa ruusuja joka kerta kun nään niitä. Yhyy liian kallista vaan. Onneks nyt kun alkaa tulla pimeetä niin saa kynttilöillä ja jouluvaloilla luotua tunnelmaa huoneeseen. (joo mullon jouluvalot kii sängyssä ja ikkunan yläpuolella ympäri vuoden XD) Haluisin löytää kaikkee kivaa sisustukseen ja kotiin liittyvää. Oon nyt kesätyörahoilla paljon hamstraillukkin kaikkee omaa kotia varten, koska toivon mukaan on tässä vuoden sisään omaan kotiin muutto. Sitä varten ois kiva löytää kaikkia perusjuttujakin omantyylisinä ja halvalla. Olin tosi onnellinen kun h&m Homeen tuli mm. pääkallopyyhkeitä ja ornamenttikuvioisia pyyhkeitä kohtuu hintaan ja sai sitten niitä ostettua varastoon. Viä kun sais muuta vastaavaa kivaa löydettyä niin oisin ilonen. 

Mun on kauan tehny mieli alkaa keräillä erilaisia pääkalloja sisustuselementeiks. Oon kattelu etsystä  mm. hopeisia ja mustia ja erilaisilla teksteillä varustettuja kalloja, mutta niitä ei mun budjetilla osteta. Eikä semmosia mun huoneeseenkaan tällä hetkellä pahemmin mahtuis. Ehkä sitten joskus. Sattuuko teistä joku omistaan tommosia koristepääkalloja? 

Saiko joku teistä näistä inspistä?(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti