tiistai 15. heinäkuuta 2014

Black and Red

En tiä mikä tässä on kun en osaa postata. Ehkä mun ainainen kiire. Nyt kun on ideoita ja aikaa niin eikös tietenkin kamera oo Juusolla. Mulla kävi nimittäin niin, että unohdin sen Juuson luo kauheessa kiireessä. Ja hassuu tässä on se, että vasta lauantaina tajusin unohtaneeni sen. No, mutta perjantaina saan sitten taas kamerani takasin, kun Juuso tulee armeijasta lomille. Meillon myös 3. vuosipäivä lauantaina. Sitä sit jotenkin ehkä juhlistellaan. (: Meiän viikko Juuson ja Emman kanssa -video viivästyy nyt, kun ei ehitty sitä ennen Juuson armeijaan lähtöö editoimaan. Videot on siis Juuson koneella ja muokkaus kesken ja vielä semmosella ohjelmalla mitä mä en ees osais käyttää, niin saa nyt nähdä sitten millonka saadaan video julkastua. 

Mulle kuuluu tosi hyvää. Entä teille?(: Sain siis lisää kesätöitä ja oon siis myymässä mansikoita nyt loppukesän. Oon ilonen, että voin tehdä töitä sen sijaan et lagaisin kotona kaiket päivät niinkun oon nyt vapaapäivinä tehny. Mielummin tienaan ja oon ulkona ja tapaan erilaisia ihmisiä töissä. Ajatteleeks joku teistäkin näin? Töiden lisäks oon nyt laulellu ahkerasti ja nyt täytyy toivoo, että siitä on ollu hyötyä :--D

Tässä viä muutama puhelimella otettu kuva asusta ja mun naamasta!

Toppi - KILLSTAR  //  Leggingsit - EBAY  //  Korut - LINDEX

6 kommenttia:

  1. Miten sä saat pysymään kiharat sun hiuksissa? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää en oikeestaan laita näihin mitään :--D Ne vaan pysyy. Jos on tosi kostee ilma niin sit ne saattaa suoristua, kuten tänään aamulla kun ajoin sumussa töihin. Mut varmaa lämpösuoja auttaa ku sitä oon käyttäny? Joskus jos johki tärkeempään menoon laitan kiharoita niin lakalla varmistan pysyvyyden.

      Poista
  2. apua noi legginsit on iha älyttömän siistit! :P haluisitko linkata ne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on!<3 http://www.ebay.com/itm/New-Fashion-Women-Lace-Up-Faux-Pu-Leather-Lace-Leggings-Vogue-Tights-Pants-B8BU-/191193635916?pt=US_Womens_Leggings&hash=item2c84075c4c tossa esim on semmoset. Ite sain pari e halvemmalla kun voitin huutokaupassa. Sitäki kannattaa kokeilla!(:

      Poista
  3. Noi hiukset ♡___♡ miten sait niihin ton liukuefektin noin hyvin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3 :--D Mulla oli se vaalee alla ja sen lisäks tosta ylhäältä vielä vaalentelin laimeella vaalennusshampoohoitoaine länträyksellä että tulis parempi liukuefekti. Sit mullahan on 4 eri väriä päässä :--D 3 Shokkiväriä 1 kestoväri. Eli tyvessä violettimusta kestoväri jonka päällä violettia shokkiväriä ja siitä sitten punaviolettia keskellä ja kirkkainta punasta latvoissa :--D

      Poista