sunnuntai 9. helmikuuta 2014

relaxing weekend

Nyt on ollu kyllä pitkästä aikaa ihanan rauhallinen viikonloppu ja oon saanu tehtyä kaikkee mitä on pitkän aikaa jo pitäny tehdä. Oon tehny diy juttuja ja suunnitellu postauksia ja vähän värjäilly ja leikannu hiuksia (;  Näistä kuvista näkyy aika huonosti, mutta leikkasin siit suoran ottiksen ja värjäsin taas kokonaan mustat hiukset. Ei sillä ettenkö edellisistä ois tykänny, mutta monta kuukautta on houkutellu suorat ottikset ja halusin ne nimenomaan mustiin hiuksiin. Kävin siis ostamassa sinimustan hiusvärin ja nyt on sitten taas tutut ja turvalliset mustat hiukset<3 Hiuksista sitten parempaa kuvaa myöhemmin! Mun igssä kumminkin on jo pari kuvaa (itsmydancefloor on mun käyttäjänimi) jos joku haluu käydä kattoon :--D 


Tänään aattelin vielä jotakin postausideoitani toteutella ns varastoon jotta voin niitä myöhemmin sit julkasta. Läksytkin vois kerrankin ihan ajan kanssa tehdä ja vois sitä vaikka leffankin kattoo! 

 Paita - OASAP.COM (saatu)


Löytyykö muita jotka on kans saanu rentoutua tänä viikonloppuna?(--:

7 kommenttia:

  1. minä! en ees muista millon ois viimeks viikonloppuna ollu oikeesti tylsää ku kokoajan ollu jottain puuhaa. mutta oli oikeestaan ihan mukavaa että oli tylsää ja pääsi tallillaki käymään poikakaverin siskon kanssa pitkästä aikaa:)

    VastaaPoista
  2. Aivan törkeän upee toi tukka!

    VastaaPoista
  3. ei vitsit miten ihanat! sopii kyl ylihyvin :)

    VastaaPoista
  4. Sulle kyllä sopii älyttämän hyvin nuo! :-)

    VastaaPoista