torstai 6. helmikuuta 2014

random höpöttelyä

Nyt on koeviikko ohi ja ekan lukiovuoden rankin jakso käynnissä. :--D Kyllä mä kumminkin jaksan kun oon tähänki asti jaksanu! Sit kun oon tästä ekasta vuodesta 40 kurssilla selvinny niin on kyllä pari seuraavaa vuotta paljon rennompia!<3 Pahottelen etten o viekää saanu aikaseks kuvata kysymysvastaus-videoo teille, osasyynä siihen on toi koeviikko ollu. Nyt kuitenkin pitäs jossain kohtaa löytyä aikaa niin voisin sen teille kuvata!(: Mullon tosi hyvä fiilis tällä hetkellä, oon saanu unirytmii muutettua aikasemmaks ja menin jopa niin aikasi kun 10 tossa yks ilta nukkumaan! Oli oikeen lukusta. Tuppaa nimittäin aina oleen niin kiire et se näkyy si unimäärrässä. Onko teillä kellään tälläin? :--D


Mulle tuli tänään kauhee ikävä kesää! Ois ihana päästä pitään kaikkia croptoppeja ja shortseja ja kaikkee kivaa :--D Onneks nyt edes voi pitää nahkatakkia, se helpottaa vähän mun kesänkaipuuta. Pitäs myös alkaa hakeen kesätöitä! Toivottavasti nyt tänä vuonna onnistais ja pääsis johkin(: Onko teistä kukaan hakenu vielä? Mimmosii kesätöitä ootte hakenu?


Nyt voisin kuitenkin jättää kirjottelun tähän ja mennä nukkuun! Tästä tuli kyllä outo postaus, koska mullei ollu mitään ajatusta mitä kirjottaisin xd


sheinside design presale,up to 50% off,shop on sheinside now.

2 kommenttia:

  1. voi kun sais itekkin taas tuon unirytmin kohilleen.. muutettiin syksyllä omaan kämppään, nii sinne meni unirytmi ku ei malta mennä nukkuun :D
    ite oon hakenu kesätöihin siwaan, ja jos eivät kohta soita nii pitää koittaa myös halpa-halliin ja s-markettiin.. :)

    http://hemulisway.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kyllä uskoo että tommosessa tilanteessa menee :--D! Otat vaa ittee niskasta kii ja meet aikasemmin nukkuu ni eiköhän se onnistu (; Nonii! Ajattelin itekkin hakee johonkin s-kauppoihin, ei mikään unelma työ mutta työtä kumminkin!(:

      Poista