sunnuntai 1. joulukuuta 2013

1. joulukuuta

 Mulla oli tosi kiva viikonloppu Juuson kans. Otettiin rennosti koko viikonloppu<3 Katottiin leffoja eikä tehty mitään ihmeellistä. Oli ihan kivaa, vaikka suunnitelmat meniki uusiks. Aluks meillä oli suunnitelmana mennä kuvaan Pyynikin näkötornille ja keskustaan valoja, mutta Juusolla oli pari päivää sen verran kipee olo et unohdettiin koko homma. Lauantaina leikattiin kuitenkin Juuson hiukset pitkästä aikaa ja niistä tuli oikein kivat(: 

IMG_9275-1 IMG_9333-1

Tänään päätettiin kaivaa kaapista mun minijoulukuusi ja koristella se. Oli muuten eka joulukuusi mikä koristeltiin yhessä<3 :--D Oikein kivalta näyttää toi mun disney prinsessa joulukalenterin vieressä! 
Vaikka mulla onki joku ongelma, että inhoon aina tommosii keltasen sävysiä jouluvaloja niin jostain syystä noi kumminkin nyt näyttääkin sitten ihan kivoilta tossa kuusessa. 

IMG_9250-1

Tässä vähän kehno kuva siitä mimmoset Juuson hiuksista tuli. 

IMG_9337-1

Tuli tänään heti tosi joulufiilis kun koristeltiin toi kuusi ja sai avata ekan luukun joulukalenterista. Toivottavasti en ehi kyllästyyn tämmösee jouluhömppään ennen joulua, kun kerta nyt on jo toi joulukuusi. Löytyykö teiltä joulukalentereita tai jo koristeltuja kuusia? Mä oon sitä mieltä, että aion kyllä aina ostaa itelleni joulukalenterin :--D Ihana fiilis kun saa availla luukkuja ja tulee mieleen se kuinka pienenä aina odotti sitä, että saa avata seuraavan luukun.

IMG_9264-1

Mun joulukalenterin mukana tuli prinsessapalapeli ja mähän päätin sit liimata sen pahviin kiinni ja tehä siitä taulun itelleni, tohon meikkipöydälle xd Sopii täydellisesti tohon! Naurattaa aina kun mun huone on tämmönen söpö ja ite sitten kökin täälä tämmösenä mustana örrimöykkynä. No mutta ei se väärin oo jos tykkää disneyprinsessoista ja pääkalloista? :----D

Löytyykö sieltä muita tämmösiä ikuisia disney prinsessa faneja? 

3 kommenttia:

  1. Mäkin haluaisin laitella jo vähän joulukoristeita mut en vaan oikeen omista sellasia ja en raaski kauheesti vielä ostellakkaan niitä :D Joulun jälkeen sais niin halvalla mut onhan se sit vähän tylsää jos ei Jouluks saa niitä hankittua :D Ja oon ehdottomasti disney prinsessa tyyppi! Meinasin ostaa tuommosen samanlaisen joulukalenterinki :D Mut päädyin monster high kalenteriin :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on totta! Tyhmää ku vasta Joulun jälkeen tulee aleen kaikki koristeet.. Toisaalta vois sit joulun jälkee ostaa seuraavaks jouluks jo valmiiks :--D Nonii kiva kuulla, et löytyy muitaki tämmösiä disney prinsessa faneja xd

      Poista
  2. Mulla samanlainen kalenteri, prinsessat on parasta:D ja pääkallot kans

    VastaaPoista