torstai 17. lokakuuta 2013

style inspiration

Aattelin pitkästä aikaa tehdä tämmöset tyyli-inspiraatio kollaasit! Eli kuvia mua inspiroivista koruista, meikeistä, vaatteista, hiuksista, ... Ja näitä tehdessä tuli semmonen fiilis että pitäskö tilata jotku violetiks dipatut pidennykset tai sit repästä ja värjätä punaset tai pinkkipunaset :--D Saa nähdä uskaltaudunko. Luulen kyllä, että en, koska ois sen verran radikaalimuutos ainaki toi punanen. Myös pari paitaa ja korua näistä on jääny kummitteleen mieleen ja niitä oon sitten kans yrittäny ettiä kaikenmaailman sivustoilta.

weheartit weheartit1

Oon vaikka kuin kauan ihastellu tän kollaasin oikeessa alanurkassa näkyviä death ja metal paitoja. Oon monesta paikkaa niitä yrittäny ettiäkki, mutta mistään ei löydy! Oisko teistä kellään mitään hajua mistä kyseisiä paitoja löytyis?(: Samoten toi kuupaita ois hakusessa, mutta sitäkään en oo mistään löytäny!

idKollaasit1
Kollaasit
kuvat weheartit.com

Inspiroiko teitä samanlaiset kuvat? Jos ei niin mimmoset?(---: 

16 kommenttia:

  1. noi paidat ekasta kuvasta on nikki lipstickin nettikaupasta. googlaa nikki lipstick!

    VastaaPoista
  2. ginassa on ollu useasti myynnissä tollasia kuupaitoja t-paitamallina et iha kivan topin saa leikkaamalla :) tuskin niitä enää on mut koko touko-elokuun ajan oon niitä eri ginan myymälöissä nähnyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa nonii tietenki xd ja mä ku oon vaa kävelly kaupan aina läpi ja todennu että en mä mitään sieltä löydä :--D aika hyvin oon siis jättäny näkemättä ton kuu paidan!

      Poista
  3. Ne punaset kävis sulle varmasti tosi hyvin! :---)

    ps. näin sut ja juuson matkuksessa keskiviikkona, mut en kerenny tulla moikkaamaan :( oisin tullu jos oisin kerenny! hihkuin vaan äitille siinä, että kato kato kato tuolla menee kans mun lempparibloggaajaa!!! XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa xd kiva!! Missä kohtaa näit meiät? Ja ihana kuulla et ollaan sun lempibloggaajia! (:

      Poista
    2. Siinä H&M:n toisessa kerroksessa, olitte kävelemässä siitä naisten osastolta miesten osastolle :D siis ihan siinä liukuportaiden vieressä :)

      Poista
  4. Mua ainaki inspaa tollaset collaasit ja kuvat, et tee vaan jatkossakin ! :)

    VastaaPoista
  5. ei älä värjää sun tummii hiuksii pois. oot yks harvoista suomalaisista jolle oikeesti sopii tummat !!!!!!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä ainakaa lähiaikoina näistä oo luopumassa mutta niin monesti houkuttanu noi punaset, että jossain vaiheessa varmaan kokeilen, mutta saa nyt nähdä :---D kiitos kans(:

      Poista
  6. Kokeile niit punasii tai violetteja ois upeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekis mieli, mutta en tiä uskallanko ainaka vielä :--D

      Poista
  7. kävin tossa eilen ginatricotilla, ja siellä oli tollasia kuupaitoja t-paitoina, mut senhä vois sit leikata topiks jos haluaa! :-----D

    VastaaPoista
  8. http://www.frontrowshop.com/product/short-vest-printed-with-eclipse

    vähän samanmoinen kun toi hakemas kuupaita :)

    VastaaPoista