tiistai 20. elokuuta 2013

flower top and black jeans

Mulla kävi tossa viime torstaina niinki mukavasti että mun lemppari housut eli dr. denimit ratkes! Ja mää en osais elää ilman mustia korkeevyötäröisiä farkkuja joten kävin sitten semmosia ettimässä heti perjantaina. Ajattelin, että nyt pitää kokeilla joitaki muita ku dr. denimejä ja ostin sitte cubuksesta tämmöset ihan perus mustat korkeevyötäröiset ja voin sanoo että oli kyllä täydellinen valinta! Mulla on nimittäin monien housujen kanssa sillain, että ne on pohkeista löysät mutta sit reidet, takapuoli ei sitte millää meinaa mahtua :--D Mutta monien housujen sovittamisen jälkeen sitte löyty nää. Suosittelen käydä koittamassa jos jollaki löytyy samanlaista ongelmaa ku mulla :--D Mulle tuli myös paketti viimeviikolla yhteistyökumppanilta Sheinsideltä ja tällä kertaa sain heiltä tommosen kukkakuvioisen topin. Toi oli aika riski valinta koska vierastan kaikkee vaaleeta ja söpöö ittelläni, mutta monesti ne semmoset söpömmätki jutut menee kivasti niittikoruihin ja mustaan yhdistettynä! Mutta toi valinta osu kyllä ihan nappiin, koska taitaa päästä lempipaitojen listalle toi <3 Päätin kuvata nää molemmat jutut samaan postaukseen joten tässä ois sitte kuvat!(:

IMG_5779-1 19.8 IMG_5814-001 IMG_5749-1
19.81
Toppi - SHEINSIDE (saatu)  //  Farkut - CUBUS  //  Niittikäsikoru - EBAY  //  Kengät - H&M

3 kommenttia:

  1. Mulla ei oo ihan samanlaista ongelmaa ku sulla, mulla nimittäin on lantio/reisi suhde ihan päin metsii. Reisistä menis vaikka kokoa 32 olevat housut, mutta sitten ei mene nappi kiinni :/ ja jos menee nappi kiinni (yleensä kokoa 34-36) ni reisistä ihan liian löysät. Mulle löytyy niin harvoin hyvin istuvat tiukat housut, et silloin ku löytyy ni maksan niistä ihan mitä vaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on itseasiassa joidenki housujen kanssa kyllä myös noin tai no korkeevyötäröisten kanssa, että vyötäröt tuppaa olee liia isoja mulle koska mullon iha suht kapee vyötärö mut si just reisi/lantio alueelta oon leveempi. Eli jos sulla sattuu oleen kapee vyötärö niin käy ihmeessä koittamassa noita cubuksen korkeevyötäröisiä jos oot semmosia vailla!(---:

      Poista
  2. mulla on yleensä se ongelma että jos housut on reisistä/vyötäröiltä sopivat niin housut on löysät polvista alaspäin ja lahkeiden pituutta sais olla vähintään -10cm, jos housut on lahkeista sopivat nii sitte ei mahdu nappu kiinni :----D mut ai että nuo housut näyttää niin kivalta sulla, pitääpä käydä kokeilemassa cubuksella jos vaikka mullekin sopis :)

    VastaaPoista