tiistai 4. kesäkuuta 2013

sky and skyshirt

Ihanaa kesää kaikille!! :--D Sori, että en oo ehtiny postaamaan. Viimenen viikko oli niin täynä kenraaleja ja esityksiä nii en sitten oo ehtiny tuleen postaamaan. Mun piti jo eilen tehä tää postaus mutta netti ei jostain syystä toiminu kunnolla nii siirty sitten tälle päivälle. Nyt on siis peruskoulu ohi! On kyllä vähän tyhjä olo, koska ei vielä tiedä, että mihin kouluun tulee pääsemään kesän jälkeen. Oon ihan tyytyväinen mun päättötodistukseen. Lukuaineiden ka oli 8,19 muistaakseni ja sit koko todistuksen ka oli 8,7. Nyt täytyy sit vaan toivoo että ens viikolla tulevat yhteishauntulokset on semmoset mitä toivon! Koulujenloppu meni mukavasti, siitä huolimatta vaikka koko edellis viikkona oli tullu jo monesti itkettyä kun piti jättää sama vanha ja tuttu paikka ja ympäristö ja opettajat ja luokat ja ryhmät... Mutta joo koulujenloppu oli siis hauska :--D Ajeltiin kaikille pojille siilit kesäks alkuillasta ja sit lähettiin porukalla kaupunkiin. Ite en kaupungissa viihtyny kauaa ja lähettiin sit Ellun kans meille. Myöhemmin käytiin koululla ja sit lähettiin sieltä tyttöjen kans meille yöks. (:

Sunnuntaina ja maanantaina olin molempina päivinä rannalla ja nyt tällä hetkellä on pientä punotusta havaittavissa olkavarsissa :--D Mutta en onneks kumminkaan oo kamalasti palanu. Eilen illalla lähettiin Hennan kans pyöräileen keskustaan ja käytiin ettimässä mulle bikinejä ja Hennalle shortseja. Henna löysi shortsinsa, mut mä en bikineitä. Mut en kumminkaa taaskaa lähteny tyhjin käsin.. Löysin sandaalit ja mekon. Niistä vielä huommenna päivänasussa kuvaa! Tänään oon ollu vaan kotona ja pakkaillu ja käyny mummulassa. Lähen huomenna siis Juuson luo. Oikein ihana aamuherätys 6:lta huomenna, koska pitää ehtiä vielä lajitteleen lehdet ennen ku lähen junalle joka lähtee jo 9:ltä. 

IMG_3224-1 31-001 IMG_3206-1 IMG_3507-1 IMG_3219-1

Tossa jotain 1,5 viikkoo sitten täälä oli tosi ihana auringonlasku ja otin siitä sillon kuvat, mutten niitä aikasemmin sitten julkassu. Sattumalta noi kuvat sopi näiden mun värjäämän ja leikkaaman paidan kuvien kans. Värjäsin ton paidan jossain taidejutussa mihin mentiin meiän luokan kanssa joskus viimesyksynä. Siitä asti toi paita on vaa lojunu mun kaapissa. Mut tossa viimeviikolla leikkasin Lipin saman tyyppisen paidan ja innostuin sitten leikkaan myös omani. En kyllä tiä tuleeko tota käytettyä ja et onko toi mun tyylinen, mutta kiva toi ainaki on, jossei muuna nii vaatekaapintäytteenä. Onks muut teistä tuunaillu vaatteita tässä kesän tullen?(:

6 kommenttia:

  1. vooi ootan niit treenituloksia vieläki! (: ja oon ite tuunaillu parii paitaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu tulee niitä taas jossain vaiheessa :--D! kiva, mimmosia?(:

      Poista
    2. ihan vaan muutamaa toppia, tehny niihi ne semmoset soljet millä ne saa edestä kiinni :)!

      Poista
  2. tehkää juuson kans joku video! Ois ihan huippua:) joku cover tai joku hassu kiva :3

    btw tohon viimeseen kysymykseen, oon liukuvärjänny pari valkosta toppia ja farkkusortseja tuunaillu hihi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Komppaan anonyymiä! Video Juuson kanssa ois niin mahtava :3

      Poista
    2. hihii ehkä ;)! kuulostaa kivalta noi liukuvärjätyt topit! mun pitäs liukuvärjätä yhet shortsit :--D!

      Poista