perjantai 31. toukokuuta 2013

optical illusion dance

Meiän koululla oli poikkeuksellisesti tänä vuonna mahdollisuus pitää meiän kevätjuhla Tampere-talossa. Ja perinteisesti meiän ilmasutaidonryhmä esiinty myös siellä :---D Sain sit meiän ilmasutaidon-opettajalta vastuuks tehä koreografian meiän esitykseen. Eli esitettiin oma versiomme optical illusion dancesta. Mä tein siis koreografian ja opetin sen muille. Sanna taas teki meiän asut. Eli leikkas kahtia ginan pitkähihasia ja legginssejä mustia ja valkosia ja sit ompeli mustat ja valkoset yhteen! Taustamusiikin soitti meiän koulun kasin musiikkiluokkalaiset. Oon oikein tyytyväinen tohon esitykseen :--) Ja toi sisälty siis tarinaan. Meiän kevätjuhlan aihe oli sirkus. Kaikki esitykset sisälty siis tarinaan. Täytyy sanoo, että oli kyllä ikimuistonen peruskoulun viimenen kevätjuhla! Mutta tässä video meiän esityksestä. Ja toi video ei oo mun youtube-käyttäjällä, enkä ees tiä kenen lisäämä, joten toivosin että kommentoitte mielummin sit tähän jos jotain kommentoitte :--D Btw koittakaa bongata mut. Vinkkinä että oon aika keskellä tossa rivissä.


Untitled

9 kommenttia:

  1. Hieno esitys :) hoksasin tällee yhtäkkii että toi poika joka tossa laulaa on mun pikkuserkku :D

    VastaaPoista
  2. Wau, upea koreografia ja tanssi. Hyvää työtä! :) mutta ainoa, mitä ihan ääneen kauhistelin ,kuinka voi musiikkiluokkalaisten laulu olla noin epävireistä..? :o siis tottakai jännittää, en yhtään ihmettele mutta silti tuo kuulostaa kamalalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti kamalasti! :--) mä en osaa kyllä tohon vastata nyt mitään :--D

      Poista
    2. Jeep tuo laulu on aivan hirveän kuulloista mut muuten tosi hiano esitys!

      Poista
  3. Hieno esitys!!
    Mulla olis sulla postausidea, voisitko tehdä postauksen Juusosta ja susta?

    VastaaPoista
  4. Cool! Ja ihan sika hämärän näköstä tos alus ku heiluttelette jalkoi, hämäävä toi kaksvärine asu. :D
    Itellä pisti kans korvaan toi laulu, varsinki noiden muijien.. Ton jätkän ääni sopi kyl onneks tohon biisii tosi hyvi. :)

    VastaaPoista