tiistai 27. marraskuuta 2012

tattoo inspiration

Oon jo kauan unelmoinu tatuoinnista/tatuoinneista ja aattelin nyt tehä teille kyseisestä aiheesta postauksen. Ihan siis pikkusesta asti oon unelmoinu tatuoinnista. Joskus pikkusena jopa innostuin nii paljon, että aloin pitään "tatuointiliikettä" ja tein kavereille valmiilla tatuointitussikoneen muoteille tatuointeja ja sit ite piirtämiä XD Tosiaan siitä asti on unelma pysyny, eikä o mitenkä mielimuuttunu. Ens vuonna alkaa tuleen ikää sen verran että ehkä mahdollisesti ois joku pieni söpö mahdollista ottaa.. Mutta se riippuu ihan siitä, että onko Putka tattoossa nykyään vielä 16 ikäraja niin että saa vanhemman luvalla ottaa..? Tietääkö muuten kukaan? No jokatapauksessa oon sinne menossa kyseleen tatuoinneista mut ei siitä sen enempää. Viimeistään sit kun täytän 18 niin ryntään kyllä suoraa tatuointi liikkeeseen! Ja joo oon nuori, mieli voi muuttua mutta tän hetken haaveita(: 

Tässä viä parit inspiroivat kuvat!

Tumblr_mdg156r8t11qieu5ko1_500_large
I7cr3_large
Tumblr_mdccd4yu3j1qfeom9o1_500_large
Tumblr_la685nnxwp1qdanmfo1_400_large
Tumblr_m4mwg8xyca1r3mrcyo1_500_large
Tumblr_m6v4qpoifw1qhxzoio1_500_large
25hedxx_large
Tumblr_ly4unnanmu1qigj88o1_500_large
kuvat weheartit.com

9 kommenttia:

  1. voi vitsit noi siivet tossa selässä tulee niin olemaan mun selässä :D ei hertsileijaa rakastuin :--D

    VastaaPoista
  2. Itellänikin on aina ollu unelmana mennä ottaan tatuointi joten heti kun on 18 tai sitten ens vuonna kun oon 17 (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep(-----: olis vaan niin ihana saada joku kiva pikkune edes!

      Poista
  3. mun mielestä putka ei tee edes 16 vuotiaille, et se tais olla siin 17 w ni sai porukoitte luval. tainiin ainaki tunkki mulle sano ::3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää voi ei ): joskus kauan aikaa si luin jostai että ois niin ollu, mutta enköhä mää viä vuoden pari kestä :---D!!

      Poista
  4. Pakko on taas tulla kommentoimaan.. :D Itellänikin on kova hinku saada tatuointi, jonka haluaisin nilkkaan. Ihan sellaisen pienen oon ajatellu, ettei kovinkaan paljoo näy, koska sehän vaikuttaa paljonkin työpaikan saantiin, jos tatuointi näkyy :ss ja riippuu myös työpaikasta. Mutta, noi tatska kuvat on kyllä aika siistejä :)Etenki noi pääkallo aiheiset.

    VastaaPoista