keskiviikko 3. lokakuuta 2012

violettia...

MITÄÄÄÄ TAPAHTUU :O 362 LUKIJAA??

Nyt alkais olee jonkunäköse juhlapostaukse aika mut ei o kyllä mitää ideaa mikä se vois olla? Ja joo nyt vihdoin pieni "hiusvilautus" teille näistä mun hiuksista joista en edelleenkää oo saanu hyvää kuvaa :----D Noi kuvat ehkä vääristää et ei ne oo noin punaset. Ja jooo, kiire on  ku työ, kokeita, koulu, koulu, koulu, reenit, reenit :--D Nooo mut pian on loma<3 Btw osallistuin tohon cosmopolitanbloggaaja juttuun, mut mun blogi esittely ei sinne oo vielä ilmestyny. Mutta varautukaa siihen että saatte käydä äänestämässä sit kun tuun ilmottaan tänne että se on julkastu! 

2-3.10 IMG_2760-1

10 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin tuolta tähtibloggaaja-kisahommelista ja iha mielenkiinnosta kävin kattomassa millanen blogi tää sitte oikee on, tykkään ihan sikana! :) luin tossa pari tuntia tätä sun blogia, jokaikinen postaus luettu, vähä innostuin :D eii uskois että oot 97, tosi kaunis tytsyy ja vaikutatki vanhemmalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aimitääää ONKO MUN ESITTELY JO SIELÄ? herrajumala kiitos ku kerroit :---D! ja jeejee kiva että tykkäät, huii nyt oon otettu! pari tuntia?:O KIITOS<3

      Poista
    2. Kyllä mä sen sieltä bongasin jote eiköhä se siellä oo ;) joojoo, pari tuntia meni ku olin niin uppoutunu tähä blogii, mut ei se mitää ei mulla ois parempaakaa tekemistä ollu :) pitiki vielä sanoa että ootte Juuson kanssa tosi söpö pari :)

      Poista
  2. minäki löysin blogis tähtibloggaaja-jutusta, ja kiinnostuin tosi paljon!:) Sun kuvat on tosi kivoja ja oot kauheen nätti:) Jään todellaki lukiaksi!

    VastaaPoista
  3. sun blogi on ihan paras !!<3 :--)

    VastaaPoista
  4. Upea banneri! Kiinnostava blogi, jään mielenkiinnolla seurailemaan! :)

    erilainenlumihiutale.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kamalasti ja hyvä että tykkäät! :---D

      Poista