maanantai 29. lokakuuta 2012

kuulumiset

Nonii nyt tää postaus mitä aikasemmi lupailin! On tässä ollu kauheesti kaikkia koulujuttuja ja stressiä ja kiirettä kaikessa. Oon tässä todennu, että nää violetit... ihanat<3 mutta joo ei mun juttu koska mulla ei vaa jotenki riitä aika värjäillä paljon tai miten ikinä näitä nyt pitäskä hoitaa. Mun hiukset on menny ihan kamalaan kuntoo joten nyt ku sain paypalin käyttööni vihdoin niin tilasin sitten mustat pidennykset ja heti kun ne tulee niin värjään takasin mustaks ja leikkaan huonoja pois. 
Juu ja tuolta ebaysta on tullu ostettua myös käsikoruja ja niittejä ja semmone tekonahkanen reppu misson niittejä!<3 Ne ei siis oo viä myöskään tullu mutta kuvia sitten kun ne tuleee(:!
 Joo ja sitte harrastuksista voisin kertoo semmosta, että ku alotin tässä musiikkiteatterin kun aikasemmin harrastin pelkkää teatteria niin voin sanoo, että on kyllä mun juttu! Oltiin just viime viikolla äänittämässä meiä tuleva konserti kappaleita levylle! Oli ihan järjettömän kivaa(-----: Ja tuli kyllä semmone olo että ois kiva tehä sitä työkseen. Ehittiin tosin äänittään vaan yks kappale niin sitte myöhemmin mennää vielä muita äänittämään. Niin ja sitten viä semmosta että pikkusen soolon ja duetonki sinne kappaleide joukkoon sain ja sitten stemmoja laulan. 
Sitte syyslomasta. Joo olin Juuson luona koko syysloman. Oltiin siinä loman aikana Sonata Arctican keikalla ja kävästii tahkolla (postausta sitten kun saan juusolta kaikki kuvat koska se siirsi ne vahingossa sen koneelle ni mullei o niitä xd). Loppu loma oleiltii Juusolla ja käytii keskustassa ja kateltii leffoja ja otettii vaa rennosti. En tän enempää varmaa tuu selittämään syyslomasta, mutta sitten jotain ehkä kun saan tahkopostauksen tehtyä. Lähinnä vaan kuvat on siinä varmaanki pääosassa. 
Haluisin vielä teille kaikille ja erityisesti uusille lukijoille just kertoo, että tää mun postaustahti on kyllä ihan randomi, koska mullon niin kamalasti tekemistä joka päivä 3-4 reenit ja työ. Ja oon ainaki ite huomannu että sillon kun teen postauksia niin ne tulee sillain ns kerralla koska sitä aikaa on harvoin sillain kunnolla. Mutta mun käsittääkseni tää ei ees oo ketään erityisesti häirinny koska ei kukaan oo tullu mitään "kirjotaks sää viä tätä blogia" sanomaan. Eli mä en halua tästä blogista mitään paineita ottaa koska tää on ainoo mistä sitä aikaa voin ns karsia vaikken haluiska. Mutta jeejee nyt oli kiva taas saada jopa 2 postausta tänne blogin puolelle aikaseks. Ja iha mahotonta et kirjotin näin paljon. En o varmaanka tänne ikinä näin paljon kirjottanukkaan. Mut ihan mahtavaa jos joku jaksaa tän lukee xd!

IMG_3598-1 Tulitikkutehdas 21.7

4 kommenttia:

  1. mitä helvettiä näytän iha retardilta tuossa kuvassa XDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDDDDDDDDDDDDDD ET VAA SÖPÖLTÄ<3 voi sinua rakas oot ihan hassu

      Poista
  2. Äääää ootte niin söpöjä oikeesti tuitui minun pienet nii hihi!<3:--)

    VastaaPoista