keskiviikko 30. toukokuuta 2012

luokkaretki ja shoppailua

Oltii tosiaa eile jonku näkösellä luokkaretkellä. Mentii megazonee ja käytii syömässä panchovillassa (en osaa varmaa kirjottaa oikei?). Megazone oli kyllä aika jees paikka ja tuli lievästisanottuna kuuma :-------D Mut ton ravintolan ruoka oli kaikkee muuta ku hyvää. Iha perus hampparin tilasin ja hyi. 

IMG_5567-1 IMG_5608-1 IMG_5611-1

Päivän asu
Kauluspaita Marc Aurel
Toppi H&M
Farkut GINA
Tennarit CONVERSE


IMG_5712-1 IMG_5662-1 IMG_5717-1
IMG_5732-1

Ton luokkaretken jälkeen jäätiin sit kaupunkii shoppailee ja ettii ens syksyn tettipaikkoja itellemme. Ja jeee löyty sit mulle paikka Piruetista (---: Se tanssivaateliike siis. Mun mielestä toi on aika jees paikka mulle ku jotain kuitenki tiän tanssivarusteista jotain ja itekki oon tosta kyseisestä kaupasta monet kerrat niitä ostanu!  Mutta joo siinä shoppaillessa en ehtiny kauheesti kuvia ottaa niin tossa on nyt vaan noita ns luokkaretkellä otettuja kuvia. Ja tos alempana mun ostokset.

IMG_5797-1

Musta tuubitoppi H&M 4,95€

IMG_5794-1

Pitsitakki (mikä onkaa?) H&M 29,90€ (lastenosastolta)

1 kommentti: