tiistai 22. toukokuuta 2012

DANCE DANCE

IMG_4913-1
IMG_8996-1
IMG_4891-1
DRGFV 20-21.5

Nonii eli aattelin tehä tämmöse tiivistetyn postauksen :-----D Sunnuntaina oli siis meiän reggaeton esitys ja no se meni iha ok.. paremminki ois voinu mennä mut iha jees fiilis jäi siitä :---) Äiti oli virossa viikolopun nii se toi mulle tommosseet söpöt pinkit farkut zarasta. Hintaa en tiä :----D Ja oli osannu ostaa ihan täydellisen oikeen kokoset vaikka en mitää kokoo kertonu edes. Sit eilen olin Jossun ja Jonnan ja Lipin kanssa ja suunniteltii vähä meiä tanssi projekteja. Eli meiä ois tarkotus tässä kesän aikana tehä muutama tanssi ja sit syksyllä koitetaa menestyy talentissa. Joo kyllä talentissa. Tällä viikolla ajateltii ilmottautua :) Mut ei siitä sitten sen enempää. Tänää olin sit salilla istumassa tekemässä vatsoja. Muuta en ehtiny tekee ja olin tosiaan sielä farkut jalassa ku mentii suoraa koulujälkee (HUOM KOULUN SALI). Sit myöhemmin käväsin mummulassa ja sit suunniteltiin mun rippijuhlia ja sain pari vaatetta. Illemmalla tulin sitten kotii ja lähettii äitin kanssa hakeen mun rippimekkoo postista. Tilasin sen siis Nelly.comista ja aaaaaa on todellaki semmone mitä piti tai no viä paremmanki näköne mitä kuvittelin. Istuu täydellisesti, näyttää täydelliseltä<3 En tiä viittinkö sit enempää paljastaa(--: Ku enää n. 3-4 vk konfirmaatioo nii ette te kauaa joudu oottaan että näätte sen :----D  Mut voin sanoo että  mut tuntie ei ehkä välttämättä vois kuvitella että semmose rippimekon laittasin ku oon tämmöne roar pääkallot ja niitit ja musta ja heviä jee XD Mut se on semmone aika prinsessa jos vertaa mun tyyliin. Mutta joo. Voisin kirjottaa viä vaikka mitä mut aaaa nyt nukkuun :---) Öitä<3

PS. ONKO KUVAT HYVÄNKOKOSIA VAI LIIAN ISOJA??

3 kommenttia:

  1. emma ota kuva siitä sun yhestä paidasta mikä sulla oli sillo koulus yks päivä minkä olit tehny ite! ja noi kuvat on sopivan kokosia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai siis se valkone toppi missä on ne ns kylkiluu reiät selässä :------D? vai mikä?

      Poista