keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

LISÄÄ KYSYMYKSIÄ LÄHETTÄKÄÄ KYSYMYSPOSTAUKSEE

Nää kuvat on eiliseltä ku tänää ei oikein tullu kuvia otettua kun olin kotona ja kaikkialla muualla koko päivä nii ei ollu kamera iha menossa mukana, eikä ois kyllä minkäänäkösiä kuvia varmaa tullu vaikka oiski ollu :------D Joo eiline oli aika jees päivä olin Hennan ja Janitan kans ja sit kahlailtii lumessa tai no ainaki Henna kahlas :----D Eikä siitä sit sen enempää. Huomenna lähen Juuson luo :3 JEEEE!! Joten teillon siis aika vähän aikaa laittaa meille kysymyksiä ku me luultavimmin vastaillaan viikonloppuna JOTEN NYT LISÄÄ KYSYMYKSIÄ JUUSOLLE JA MULLE!!!! :----) hehe. Eli huomenna en varmaa mitään postaile jollen satu kuvia ottamaan. Niin ja tosta linkkaa blogisi jutusta niin joo oon saanu valittua jo parhaat blogit mutta ihanasti kone taas sekoilee että sen postauksen tekemisestä ei sitten tänää tullu mitää. Mutta kyllä mä sen teen vielä, parempi myöhään kun ei ollenkaan! Eiks nii?(: Mutta hauskaa pääsiäslomaa kaikille!! :-------3

3 kommenttia: