perjantai 23. joulukuuta 2011

JOULUJUHLA 2O11

CASTLELANDS HIGHSHCOOL!
Joo tänä vuonna meiä ilmasutaido ryhmä suunnitteli koko joulujuhlan! Se oli kerranki semmonen yhtenäinen, koska siinä oli tarina. 2 tyttöö lähti bimbo keijun kans kiertää maapalloo ku ne kyllästy suomen jouluu, ja sit joka maasta ne sai aina lahjan minkä mukana oli viesti. Tosiaan siinä oli etelämantere jossa oli sit 1 luokkalaiset tanssimassa pingviini ja tonttu tanssin, sitten sen jälkee tuli espanja jossa me sitten tanssittiin flamencoo (keksin koreokrafian). Sit sen jälkee tuli tansania jossa oli 6lk tyttöjen afrikkalaistanssiesitys! Sit tän jälkee tuli AMERIKKAAAA! Eli perus klisee cheerleaderit vs nörtit :----D Mä kuuluin nörtteihi ja olin ns se nörtti ''johtaja''. Cheerleaderit reenas siinä sitä tanssiaan ja sitten niillä oli kans ''johtaja''. Me siinä ihailtii cheerleadereita.  mut sit ne tuli häätää meitä ja sitten tuli semmone kohta missä tää nörttijohtaja (eli minä xd) alko laulaan, koska se halus näyttää että se on muutaki ku pelkkä hiiruli ja et kukaa ei voi olla täydelline. Joo eli tosiaan tuli kolmessa juhlassa laulettua kaikille koulu oppilaille ja niide vanhemmille ja opettajille. Joo ja sitten cheerleadereitte johtajan poikaystävä ihastu nörtti johtajaaa jne. Ja sit tän kohtaukse lopuks tuli loppu tanssi (----: Ja sit päähenkilöide oli aika palaa Suomee. Sit siinä tuli niide äidit ja sit 1 isä siihen ja ne katto ne viestit ja lahjat! (---: Väleissä tietty oli lauluja ja muita. Saatiin tosihyvää palautetta noista juhlista ku ne oli vähä erilaisia ku enne! Okei en tiä minkälaise vaikutelma te tästä mun selityksestä saitte, ku vähä tälläi silmät kierossa väsyneenä tän kirjotin XD  Mut hope u like it!

TODISTUS TÄHÄ LOPPUU:

KÄYTTÄYTYMINEN 9
ÄIKKÄ 9
ILMASUTAITO 10
ENKKU 8
MATIKKA 8
BILSA 8
KEMIA 8
HISTORIA 8
LIIKUNTA 8
RUOTSI 9
USKONTO 9
TERVEYSTIETO 9
TIETOTEKNIIKKA 9
MUSIIKKI 10

6 kommenttia:

  1. varmaa sulla on nää onnistuneet kuvat:D mulla kaikki kattoo kieroo ja ei kato kameraan ja iha heilahtaneita XD

    VastaaPoista
  2. vaaau vähä hyvä todistus! ja hyvää jouluu muuten :--)

    VastaaPoista
  3. Janna: kiitti :----D

    tani: xd no oli mulla semmosiaki aika paljo.. :--D Mut otin näitä sen verra paljo, että tuli sit näköjää onnistuneitaki! :)

    VastaaPoista
  4. ihanii kuvii :) ja onnee hyvästä todistuksesta! ku olin ylä-asteel ni mä olin ilmasupainotteisel luokal ja sama numero oli ilmasusta.... :) hyväää joulua :)

    käy kurkkaa mikäli jaksat tai haluat :)
    http://miljakaisaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. milja: kiitti!!(----: naiis :) Kiitos samoin :---D JUU KÄYN!

    VastaaPoista