torstai 24. marraskuuta 2011

laulanlaulanainaainavain

Oltii taas tänää salilla(----: KUNTONOUSEEKUNTONOUSEE! Mut joo piti tänää viä lukee kokeisii mu se ny on vähä jääny, tai kyllä sitä viä ehtii... Mut parit ei järkee kuvat ehin ottaa, joo on hienoja. MUTTA HUOMENNA OON TAAS TVSSÄ! KATTOKAA TARTU MIKKIIN KLO 21.00! (---: Tänää oon muute tommosta musikaalihakemusta kirjotellu ku aattelin hakee yhteen musikaaliin, mutta saas nähdä miten käy :--D Btw toho hakemuksee on aiva järjettömä vaikee löytää hyvää kuvaa): Mut ei muuta jatkan ton hakemukse kirjottelua ja laulamista!

PS. MINÄ TYKKÄÄN KOMMENTEISTA JA KYSYMYSPOSTAUKSEE SAAA VIÄ LÄHETELLÄ KYSYMYKSIÄ:3 VOISIN PIKKUHILJAA VIIKOLOPPUNA ALKAA VASTAILEE NOIHI(------:


PPS. NIIN JA RAKKAAT IHANAT JOS TEILLO BLOGLOVINISSA TUNNUKSIA NII KÄYKÄÄ SIÄKI MERKKAILEE MU BLOGI TEIÄ LUKULISTAA JA TYKKÄILKÄÄ IHMEESSÄ SIÄKI NÄISTÄ POSTAUKSISTA:3 KIITOS KAMALASTI!

6 kommenttia:

  1. vitutti ku nauhotin sinun takia tartu mikkiin ja sitte kelasin loppuu ja näin sut sekunnin siin lopussa

    VastaaPoista
  2. ano: ää voi ei )---: mua näky siinä aika useessaki kohassa olin vasemmalla alarivissä istumassa ja oli pinkki paita.

    VastaaPoista
  3. miks muute ees olit sielä ?

    VastaaPoista
  4. ano: mentiin koulu ilmasutaido ja media ryhmien kans sinne.

    VastaaPoista
  5. annie musikaali??? :):)

    VastaaPoista